Zielone warsztaty marketingowe

warsztaty kreujące postrzeganie marki

Podczas zielonych warsztatów marketingowych spojrzymy na codzienne działania z nowej perspektywy – tej zewnętrznej – bliższej odbiorcom.

Dzięki temu dostrzeżemy sposób postrzegania marki i na jego podstawie wspólnie zbudujemy instrukcję jej prezentacji – zgodną z założoną strategią oraz misją.

Instrukcja ta wskaże punkty wymagające zdobycia informacji lub ich uporządkowania. Podkreśli kroki niezbędne do połączenia lub wykazania zależności między nimi. Określi w jakim kierunku podążać, jakie warto mieć narzędzia i jak efektywnie je wykorzystywać – wielopłaszczyznowo.

Efektem warsztatów będzie zdobycie wiedzy sprzedażowo-marketingowej, ułatwiającej dostosowanie komunikacji tak, by była ona dla odbiorców przejrzysta i zrozumiała. Działania natomiast zoptymalizowane i satysfakcjonujące.

Więcej szczegółów poniżej.

podczas zielonych warsztatów marketingowych

ZIELONE WARSZTATY

W trakcie warsztatów omówione zostaną:

  • Terminy: strategia, plan, taktyka oraz misja,
  • Elementy i cel strategii,
  • Plan audytu marketingowego.

W trakcie warsztatów omówione zostaną:

  • Termin: persona zakupowa oraz jej cel i podział,
  • Narzędzia ułatwiające zbiór danych,
  • Integracja person z bazą kontrahentów,
  • Ćwiczenia z tworzenia potencjalnych person.

W trakcie warsztatów omówione zostaną:

  • Terminy: brief i brand book oraz ich cel i składowe,
  • Elementy wyróżniające markę na rynku,
  • Wytyczne oraz dokumenty usprawniające pracę z zewnętrznymi podmiotami.

W trakcie warsztatów omówione zostaną:

  • Terminy: content marketing oraz SEO,
  • Narzędzia bazujące na słowach kluczach,
  • Narzędzia wykorzystujące stworzone treści,
  • Recykling contentu.

Warsztaty w oparciu o silnik WordPress’a. W ich trakcie omówione zostaną:

  • Terminy: domena, hosting, certyfikat, rekordy,
  • Budowa CMS,
  • Wykorzystanie Google Analytics’a.

W trakcie warsztatów omówione zostaną:

  • Terminy: media plan oraz kampania marketingowa,
  • Narzędzia najczęściej wykorzystywane w branży z podziałem na: własne/zewnętrze oraz płatne/bezpłatne,
  • Integracja działań przy pomocy media planu.

CZAS

100’    (CZ. I – 45’ | przerwa – 10’ | CZ. II – 45’)

FORMA

ZDALNA LUB STACJONARNA

CENA

350,00 zł

ZGŁOSZENIE