Zielone warsztaty marketingowe
warsztaty kreujące postrzeganie marki
Podczas zielonych warsztatów marketingowych spojrzymy na codzienne działania z nowej perspektywy – tej zewnętrznej – bliższej odbiorcom.
Dzięki temu dostrzeżemy sposób postrzegania marki i na jego podstawie wspólnie zbudujemy instrukcję jej prezentacji – zgodną z założoną strategią oraz misją.
Instrukcja ta wskaże punkty wymagające zdobycia informacji lub ich uporządkowania. Podkreśli kroki niezbędne do połączenia lub wykazania zależności między nimi. Określi w jakim kierunku podążać, jakie warto mieć narzędzia i jak efektywnie je wykorzystywać – wielopłaszczyznowo.
Efektem warsztatów będzie zdobycie wiedzy sprzedażowo-marketingowej, ułatwiającej dostosowanie komunikacji tak, by była ona dla odbiorców przejrzysta i zrozumiała. Działania natomiast zoptymalizowane i satysfakcjonujące.
Więcej szczegółów poniżej.
podczas zielonych warsztatów marketingowych
- Stworzysz instrukcję prezentacji marki
- Usystematyzujesz działania
- Poznasz przydatne narzędzia i ich wykorzystanie
- Dowiesz się jak współpracować z zewnętrznymi podmiotami
ZIELONE WARSZTATY
W trakcie warsztatów omówione zostaną:
- Terminy: strategia, plan, taktyka oraz misja,
- Elementy i cel strategii,
- Plan audytu marketingowego.
W trakcie warsztatów omówione zostaną:
- Termin: persona zakupowa oraz jej cel i podział,
- Narzędzia ułatwiające zbiór danych,
- Integracja person z bazą kontrahentów,
- Ćwiczenia z tworzenia potencjalnych person.
W trakcie warsztatów omówione zostaną:
- Terminy: brief i brand book oraz ich cel i składowe,
- Elementy wyróżniające markę na rynku,
- Wytyczne oraz dokumenty usprawniające pracę z zewnętrznymi podmiotami.
W trakcie warsztatów omówione zostaną:
- Terminy: content marketing oraz SEO,
- Narzędzia bazujące na słowach kluczach,
- Narzędzia wykorzystujące stworzone treści,
- Recykling contentu.
Warsztaty w oparciu o silnik WordPress’a. W ich trakcie omówione zostaną:
- Terminy: domena, hosting, certyfikat, rekordy,
- Budowa CMS,
- Wykorzystanie Google Analytics’a.
W trakcie warsztatów omówione zostaną:
- Terminy: media plan oraz kampania marketingowa,
- Narzędzia najczęściej wykorzystywane w branży z podziałem na: własne/zewnętrze oraz płatne/bezpłatne,
- Integracja działań przy pomocy media planu.